Postawienie na pozycjonowanie strony firmowej to znakomity ruch. Dobrze wykonana usługa gwarantuje najwyższe pozycje w wyszukiwarkach internetowych co przekłada się na ogromny ruch na stronie i oczywiście znacznie wyższe zyski. Co jednak należy zrobić aby dobrze wybrać firmę od usług pozycjonowania?
Cena jest istotna i mimo że pozycjonowanie w przeliczeniu na późniejsze zyski nie jest zbyt kosztowne, to jednak trzeba uważać na wyjątkowo tanie oferty. Jeżeli pojawiają się oferty oferujące pozycjonowanie słowa kluczowego za kilkadziesiąt złotych miesięcznie, niezależnie od poziomu trudności, wielkości konkurencji, to powinna zapalać się lampka ostrzegawcza.
Doświadczenie, sukcesy w pozycjonowaniu są bardzo ważne ale przede wszystkim dla trudnych fraz kluczowych, które będą pozycjonowane. Pozycjonowanie stron na łatwe hasła, nie wymagające wielkich umiejętności niekoniecznie muszą być zlecane największym z branży. Początkujące, małe firmy powinny sobie z takimi frazami poradzić bez problemów.
Portfolio, którego profesjonalna firma nie będzie chowała. Przy przeglądaniu ofert zwraca się uwagę na wcześniejsze dokonania. Jeżeli istnieją trudności w uzyskaniu informacji o tym z kim współpracowała dana firma i z jakimi efektami to warto się zastanowić co jest nie tak.